11 juli

Tjena gobitar!
Fick låna amandus dator medans hon duschar, så jag passar på att blogg lite nudå! :)
Har ju bara (som vanligt) uppdaterat från mobilen idag och igår.
Så lite tråkiga inlägg kanske, jag vet inte? va diggar ni, långa inlägg från datorn eller snabb update från mobil?
Personligen tycker jag en blandningen av dom bli perfekt!
Men dom senaste dagarna har det bara varit mobil update från min sida... :/
 
Jaja, strunt samma.
Idag red vi ju som sagt på förmiddagen typ. Och det gick bra! :) Juste lovade att lägga upp bild på hur snygg trollet va idag när han kom in från hagen, gör de sen! ;)
 
Iaf så åkte vi hit på eftermiddagen och då red vi ut en sväng på spute och duchess. Jag re duchess, sååååå härligt att sitta på hennes rygg igen. Gammla minnen kommer ju såklart upp! skrutten då <3
Det gick iaf bra att rida båda ponnyerna vå jätte pigga, hehe ;D
 
Sen när vi kom tillbaka från ridturen åt vi iaf mat, det blev grillat kött och potatis och sen jordgubbar till efterätt!! Riktigt, riktigt gott va de! Så nu är man mätt i magen :)) heheheheh..
 
Nej hörrni, nu ska jag skynda mig och göra ett tidsinställd innan amandus kommer tillbaka ;) hehe.
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0