18 juli

Hej på er!
Idag har det regnat i prencip hela dagen, och inte bara duggat lite utan SPÖREGNAT :/
Men för nån timme sen slutade det och solen kom fram, så nu är dte jätte fint väder ute! :)
Hoppas detta håller i sig nu!
Iallafall så vid lunch började det åska. Jag va ensam hemma och är super rädd för åska :/
Så pappa kom hem och hjälpte mig ta in hästarna iaf, för dom kan ju inte va ute när det åskar..

Aja, har iaf börjat packa kläder och sånnt till mig själv. Sen har jag även putsat (förhoppningsvis) alla grejer till trolle.
Ska rullla in sadelskåpet i stallet lite senare idag så jag kan börja packa i det! :) hehe
 
Vi hörs senare hörrni
 

Skrivet av: Nina ♥

Om man kollar noga så har du tyglarna i fejan :) ville bara säga det :p <333333333333333333333

Svar: hahaha, ja jag vet, fett fail ;) xd <3333333333333333333
Frida

2012-07-18 @ 21:34:43
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0