22 juli

Go kväll allihopa!
Kom hem vid halv 6 ungefär. Då packade jag upp det jag har haft med mig och så.
Sen har jag inte gjort så mycket mer efter det. Mest tagit det lugnt faktist,
Nu håller jag på att ladda över bilderna från kameran till datorn så imorronbitti kan ni räkna med bildbomb ;)
Ska ladda in filmerna också, men det blir nog imorron. Så om jag orkar kommer jag lägga upp film från rundorna här också :)
 
NU måste jag sova, inte fått så mkt sömn i helgen.
Lovar att blogga mer imorgon.
Ska även försöka göra en utvärdering av meetinget jag har varit på, så håll utkik här på bloggen imorron ;-)
 
Detta är nog favorit bilden från helgen. Trolle hoppar så sjukt fin på denna. jag menar kolla tekniken!!!! Resten av bilderna får ni se imorron! :)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0