Anmält till tävlingar

Imorrse anmälde jag mig till två tävlingar nästa helg!

* Lördag den 11/8 ska jag tävla Trolle i söderhamn.
Startar LB & LA
 
* Söndag 12/8 ska jag tävla Cotte i rättvik.
Startar 1m & 1.10m
 
Sjukt taggad till båda dagarna!!
Ska göra allt för att sätta en till nolla i LA med trolle, och med cotte bara hitta bra flyt eftersom det är våran andra lokala tävling tillsammans och första tävlingen utanför klubben :D
 
Söker även hästskötare till lördagen.
Någon frivillig? ;-)
 
 

Skrivet av: fortfarande inte fotografen

JAG är alltid frivillig!

2012-07-31 @ 22:01:51
Bloggens namn: http://evelinakung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0