åska..

Hej på er godingar!
Idag vid lunch så började det åska, först bara lite grann men på bara nån minut så över gick det till ett jäklans smällande och haglet kom.
Då stod jag ute i hagen och försökte få in hästarna, men dom ville kanppt röra sig eftersom haglet va så hårt...
Usch..
Fick in dom tillslut iaf.
Så dom har fått stått inne och ätit och så. Jag är själv hemma nu och har varit det nåra timmar så jag akn inte få ut dom själv :/ Men så fort jossan kommer hem ska dom få gå ut igen iaf!
Så pga åskan och de har inte internet funkat heller..
Jag har kikat os i fälltävlan nu i nån timme. Svensken saga eller sara, minns inte va hon hette, ledde fram till sista banhoppningen idag.
Åh fysatan va spännande det var asså. Var hon felfri skulle hon vinna annars skulle hon bli tvåa.
Jag kunde knappt andast, serri.
Vi har inte fått svenskt os guld i fälltävlan sen 1956 typ.
Men så faller sista bommen.... Så typiskt..
Jaja, hon fick ett silver iaf!
 
Nog om det, nu ska jag fixa lite designer!
Hörs senare jaoo!
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0