Barbacka

Halloj! Nu är jag tillbaka i min sköööna säng efter en riktigt seg dag.. Skrittade iaf ut en sväng på trolle barbacka nu på kvällen. Och jag vet att vissa har imot att man rider barbacka men JAG tycker de är ok att skritta barbacka. Att trava och galoppera är bara dumt, dels för att det är lätt att rammla av, men till största delen för att de inte är bra för hästens rygg, så de gör jag aldrig. Men som sagt en skrittur då och då tkr jag är helt ok! :) Nu ska jag försöka sova lite i denna värme. imorse när jag vaknade va de 28 grader på mitt rum.. :o skulle tro att de kmr va minst lika varmt imorronbit, just nu är de nämligen 26 grader.. Sjukt! Aja, godnatt all you <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0