dagen

Hej på er allihopa!
Inte riktigt hunnit med bloggen idag... sry:/
Började iaf med att gå upp kl 8 och släppa ut hästarna, sen mockade jag till trolle.
Efter det drog jossan med mig ut på en springtur, de va faktist riktigt skönt att springa idag!! :)
Sen när vi kom hem från springturen så duschade jag och åt frukost, ja klockan va bara 10 då. Så jag va effektiv på morgonen ;) hehe.
 
Sen kom iaf Sara hit :D Vi har mest chillat hela dan.
Red ut en sväng i skogen med alla pollarna också, alltså jag, jossan och sara ;)
Aa men hon åkte nyss hem iaf!

Så nu tänkte jag göra lite mat till mig och jossan, blir nog hamburgare skulle jag tro! mumma.
 
Bjuder på två gammla bilder, på två smååååå tjejer ;-)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0