Danai Doverholt

 
Om ni bara visste hur mycket jag beundrar denna brud asså! Går inte att beskriva hur j*vla grym hon är.
Första gången jag såg hennes namn var i en tidning då det var ett repotage om hennes ponny silver som hade avlidit pga av en väldigt hemsk sak (vill inte rabbla upp hela storyn här, jag vet inte ens om allt stämmer som stod i den tidningen)
Efter de såg jag hennes på några ponny tävlingar då hon tävlade sin c-ponny och hennes två d-ponnyer. Tror hon vann DM med både sin c-ponny och en av sina d-ponnyer när jag va på plats (fast inte samma år), om jag inte har helt fel?
 
Iaf så hittade jag hennes blogg för ungefär ett år sedan och har nu följt den sedan dess. Och jag beundras bara mer och mer.
Hon har just nu sin d-ponny tango och två hästar hon lånar som hon tävlar med på elitnivå. Hon har nyligen debuterat 1.40 med en av sina hästar hon lånar (gå in och kolla på den rundan HÄR.) Asså de ser så enkelt ut. Som om hon sitter och styr runt på små pyttehinder. Allt bara flyter på liksom. Så sjukt duktiga både häst och ryttare!

Med detta vill jag iaf säga ett Danai är en som jag ser upp sjukt mycket till, går som sagt inte annat än att beundra allt hon gör!
Skulle dessutom göra nästa vad som helst för att få hennes d-ponny, tango! Den ponnyn är mer än amazing!!
 
 (alla bilder ovan är lånade från hennes blogg, ni hittar hennes blogg HÄR)
 
- en dag ska jag bli som dig danai -
 

Skrivet av: a<3

Grymma Danai !!
Bra inlägg min lilla älskling <3333333333333333333333333333333333333333333

2012-07-03 @ 14:06:35
Skrivet av: Ulla- Britt

Håller med dig, hon är RIKTIGT duktig, väldigt bra skrivet! :)

2012-07-03 @ 16:25:01
Bloggens namn: http://idatysk.blogg.se
Skrivet av: Ulla- Britt

Håller med dig, hon är RIKTIGT duktig, väldigt bra skrivet! :)

2012-07-03 @ 16:25:03
Bloggens namn: http://idatysk.blogg.se
Skrivet av: Danai Doverholt

Åh herregud, du ska bara veta hur mycket jag grinar nu. Gud vad snäll du är, du anar inte hur glad jag blir. Gaaaah brist på ord, blir helt rörd verkligen. Tusen miljarder tack för alla fina saker du skrev, gudomligt fina saker verkligen. <3

2012-07-03 @ 20:59:05
Bloggens namn: http://www.doverholtdanai.blogg.se
Skrivet av: Danai Doverholt

Åh herregud, du ska bara veta hur mycket jag grinar nu. Gud vad snäll du är, du anar inte hur glad jag blir. Gaaaah brist på ord, blir helt rörd verkligen. Tusen miljarder tack för alla fina saker du skrev, gudomligt fina saker verkligen. <3

2012-07-03 @ 21:00:03
Bloggens namn: http://www.doverholtdanai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0