Film från helgen

Fredagens runda, då vi kom 3:a 
 
Vet att man inte ser det så jätte bra på filmen men han var sjukt pigg i denna klass!!!
Så jag hade lite svårt att hålla ihop honom , så det blir lite fel här och där eftersom jag inte är van med att han är så pigg så blir distanserna lite fel osv. Men endå en sjukt fin runda! Tror att han, precis som jag, tyckte att de va riktigt roligt, därför han va så pigg ;-)
 
Och här är gårdagens runda, LA 4fel
 
Asså denna runda är helt perfekt!! Förutom de hinder jag river då han ligger nära och jag lättar för sent... Men resten av banan är som en dröm. Går inte att beskriva hur härligt det va att rida denna runda. Han va ju fortfarande pigg coh så men inte lika pigg som fredagen och lördagen så jag hade lättare att håll ihop honom nu och då blev alla distanser och linjer och allting PERFEKT!!
 
Så sjukt nöjd med denna helg!! Känns som att jag och trolle börjar komma ihop oss mer och mer, jag vet vilka knappar jag ska trycka på och trolle gör verkligen ALLT han kan för mig. Ställer alltid upp och som sagt så tror jag att han, precis som jag, tycker att detta är skit roligt!! :D Det märks på han att han trivs inne på tävlingsbanan!!
Världens bästa ponny <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0