Förtsa juli

Idag är de ju som ni säkert vet första juli. Men det känns som typ mitten av augusti..haha
Ja när jag tänker på juli då tänker jag mig solsken, värme, mycke glass ätande och att man badar typ hela tiden. Va gör man nu? Sitter inne och kollar på tv och hör regnet smattra utanför fönstret... Va är de för sommar igenligen? INTE som jag vill ha den iaf.. Hoppas verkligen att de blir bättre väder snart, man kan ju inte göra nånting i detta skit väder.. :/
 
Idag är det iaf exakt 20 dagar kvar tills jag ska på meeting i kumla.
Och exakt 30 dagar kvar tills jag fyller år!!
 
Jag är sjukt taggad tills kumla nu asså, hoppas trolle också är de ;) hehe.
Är ju där från fredag-söndag startar en klass varje dag, perfekt!
Hoppas jag får med mig nån go hästskötare som kan busa runt med mig där hela helgen oxå! :D
 

Skrivet av: a<3

Om jag får och om du vill så hänger jag gärna med till Kumla :D <333333333333333333333333333333333

2012-07-02 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0