Fortsätter att blogga

Ja det verkar som ni vill att jag ska fortsätta att blogga så jag gör väl det då. :)
Men då vill jag jätte gärna att ni svara på denna fråga:
• Vad är bra/dåligt med min blogg?
Nu tänker ni bah ööhhhh what?? Haha nej.
Men jag tänkte typ på inläggen jag gör. Jag försöker ju variera mig så mkt det går.
 
Lite olika typer av inlägg jag brukar göra:
''idag har jag gjort det här och snart ska jag göra de här''
''deepshit''
''dagens ridpass''
''bara en rubrik och en bild''
 
Det är typ dom inläggen jag gör oftast.
Så nu vill jag jätte gärna att ni skriver vilka inlägg som ni tkr är roligast att läsa och vilka som ''bara blir lång tråkiga''
hehe.
Nu blev detta lite flummigt men ni kanske fattar?
 
Ja de är ju MIN blogg men de är ju NI som läser den så jag vill ju göra det så roligt för er att läsa som möjligt.
Så jag vill gärna att ni säger va ni tycker , så ska jag försöka göra det så bra som möjligt.
Sen får ni gärna komma med nya förslag på vad jag kan blogga om också :-)
 
Så snälla ta er tid till att komentera detta inlägg och skriv vad ni tycker om min blogg, då blir jag super glad! :-)
 
Puss på er grymma läsare!

Skrivet av: a<3

Okej nu ska jag bomba med saker hehehhe ;-)
* ¨Du varierar inläggen jättebra, man tröttnar liksom inte :D
* Du "live uppdaterar" ofta, det är bra :)
* Man ser mycket filmer på din blogg=bra!! :)
* De är roligt med många olika sorters bilder, precis som du gör. Asså på hästen ibland, dig ibland osv... hehe ;D
* Din blogg är superbra helt enkelt :D :* <3333333333333333333333333333333333333333333333333

2012-07-15 @ 19:32:24
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Jag Tycker du ska ha fler bilder !
Sen att du Kanske skulle kunna ha inlagg om utrustning tex " min utrustning", Vad du hissar/dissar , Vad du skulle vilja ha osv...
Sen Kanske dela med dej av dinna tips inom hast och ridning:)
Och fler videoinlagg!
Och Kanske forsoka gora lite mer inlagg per dag!
De va lite tips och Vad jag onskar :-)

2012-07-15 @ 20:49:30
Skrivet av: Nina ♥

Samma som Amanda!
Kanske lite mer videoinlägg! men det är ju kanske lite "jobbigt" eller så,(hoppas du fattar) men den är jätte bra!!(din blogg) love it! :* <33333333333333333333333333

2012-07-15 @ 22:54:26
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se
Skrivet av: Hanna

Filmer är alltid kul !
Sen en blandning mellan live upd, deepshit, vad man gör och så.. Lite outfitbilder? :)

2012-07-16 @ 10:49:52

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0