Hoppträning

Jo jag lovade ju att skriva om gårdagens hoppträningen så tänkte passa på att göra det nu.
Vi fick ju lov att vara inne pågrund av det dåliga vädret.. Hade gärna hoppat en lite högre bana ute, menmen.
 
När vi red fram va iaf trolle såååååhääääär pigg!! Haha, han hade ingen lust att jobba.. I galoppen började han till och med bocka.. xd
Men bara kul att han va lite på gång ;)
Iaf så började vi med att jobba travbommar och travhoppning, det funkade bra.
Sen gjorde vi nån liten framhoppnings snurr typ, trolle ville då inte riktigt komma ihop sig och jobba med bakbenen han ville bara springa full fart...
 
Men sen avslutade vi med att hoppa bana och då va han sååååååå fin! Hoppade kanske 1-1.10m kanske, nått va på 1.20 om jag inte minns fel. Och han hoppa så jäkla fint asså. Precis som förra veckan, han va med hela tiden, hade bra galopp. Allt bara stämde liksom!! :D <3
 
Vi har ju, om ni vet, varit i en liten svacka. Men nu jäklar är vi påväg ur den, och nu bara ännu bättre än innan! Detta kommer bli as grymt!!
 
Pappa filmade lite med sin tele, så jag kan slänga upp en liten filmsnutt imorron när jag kommer hem :))
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0