Kvälls inlägg - header

Go kväll på er! Har inte gjort så mycket mer än att suttit o lekt lite i ps nu på kvällen. Så som ni ser har jag fixat ny header. Blev dock inte alls nöjd med den :/ men den får duga så länge. Ska ju även som ni vet försöka få någon att fota mig och trolle typ ute på nån fin äng. Men har två problem där, 1 ingen som vill fota mig 2 vädret är ju allt annat än bra... Det måste ju va sol om de ska funka ;) Nej men nog om de. Nu måste jag sova, ska upp om 7 timmar igen....snark...imorgon fullt upp som vanligt! Hörs då, Godnatt


Skrivet av: Nina ♥

Fotogra: 073-5294915, dock inte den bästa, men det är något iaf! vid intresse! :)) <3

2012-07-16 @ 13:10:31
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0