Mamma & Pappa

Ja som jag skrev tidigare så är mamma och pappa utomlands, på semster. Dom är på Mallorca. Så jag och jossan är själv hemma denna vecka, dom kommer hem på tisdag igen.
Jag ville iaf bara skriva att jag tycker att ni förtjänar detta riktigt mycket, det är bra att ni får komma bort från vardagen och bara ta det lugnt i värmen, det behöver ni!

Det är NI som alltid skjutsar mig och jossan på träningar och tävlingar. Vart det än är någonstans. Ni ställer alltid upp, vad det än är.
Det är ni som ens gör det möjligt för mig och jossan att ha egna hästar och inte vilka hästar som helst utom riktigt fina hästar. Och det är jag evigt tacksam för.
För det är detta jag vill, jag vill satsa på ridsporten och jag vill bli riktigt bra. Och det är ni som gör det möjligt för mig att göra det.
Vi har eget stall på gården, en fin ridbana och stor gård. Jag trivs som en kung här. Och detta är tackvare er!

Så jag är så sjukt glad och tacksam att NI ger mig möjligheten att ha det såhär bra.
 
Jag älskar er mamma & pappa <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0