ogräs

Tjena allesammans!
Bloggar från mammas computer nu, palla inte med min tele.. Inläggen blir ju helt cp från den :s
Aja skit i det.
Idag har jag iaf lagt ner någon timme på ogräs rensande, annars har det inte hänt så mkt. Fy satan va det har regnat asså....:/ HATAR REGN!!!!
 
Jaja slänger upp två bilder på en del av mitt ''jobb" idag.
Det är dock inte klart. Men här är ett hörn, som jag började med idag. Tog ca en halv timme att göra detta jag har gjort hitills i detta hörn. Och det var tur jag hade handskar då jag träffade på kattbajs,grodor,maskar,skalbaggar och andra saker som jag nog inte ens vill veta vad det är...haha..
 
Före:
 
Efter:
 
Ja som ni ser så är det ju inte klart. Det som är till vänster i bild är gräs och det ska jag be pappa ta en sån här maskin och cuta ner de...hehe ;)

Ska iaf fortsätta med detta arbete imorron, har ett hörn och 1,5 långsida kvar så ja de finns lite att göra... Någon som är frivillig på att hjälpa till? du får bra betalt!!! (ca 2 öre per timme, jobbar du riktigt bra kan jag tänka mig 3 öre i timmen men då ska du va riktigt bra!!)
 
Avslutar med en bild på allt ogräs jag har ryck upp (en överfull skottkärra blev det):


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0