Outfits

(detta är tidsinställt)
 
Tänkte slänga upp vad jag och trolle ska ha för outfiter dessa tre tävlings dagar.

Så idag (fredag) kommer jag och trolle rida i denna oufit:
 
• blått schokemöhle schabrak
• blå tävlingströja med mitt namn på armen.
• veredus skydd
• gpa hjälm
• vita ridbyxor från hööks
 
Imorgon (lördag) kommer jag ha denna outfit:
 
• vitt schabrak som det står toledo på
• gpa hjlm
• vita MH ridbyxor
• veredus skydd
• spooks kavaj (har dock kingsland tröja på bilden..)
 
Och på söndag har jag denna outfit (fel häst på bilden, hehe):
 
• brunt schokemöhle schabrak
• spooks kavaj
• veredus skydd
• gpa hjälm
• vita MH ridbyxor
 
Så vad tycker ni om mian outfits, hiss/diss?? ;))
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0