Packlista

Amanda gav förslag på att jag skulle lägga upp min packlista till helgen, och visst kan jag göra det! :)
 
Till trolle:
• Sadel (stigläder + stigbyglar)
• Extra stigläder
• Gelé padd
• Träns
• Extra träns + bett
• Nummerlapp
• Magplatta
• Extra magplatta
• 3st Schabrak
• 2st Luvor
• Fårludd + ilägg
• Ländtäcke
• Benskydd
• Extra benskydd
• Massa täcken, har inte riktigt bestämmt vilka ännu men ett tjockt, ett tunt och ett mitt i mellan blir de nog.
• Back on track (benen)
• Back on track täcke
• Doctor liniment
• Radital liniment
• Kyllera
• Knoppnings grejer så som mouse, snoddar och mankam
• Rycktväska med alla borstar
• Sjukvårdslåda
• Putsmedel
• Pälsglans
• Flugmedel
• Kraft
• Havre
• Hö
• Saltsten + salt
 
Till mig:
• Hjälm
• Väst
• 2par vantar
• Ridstövlar
• Extra ridstövlar
• Spö (långt och kort)
• Sporrar
• Extra sporrar
• Vita ridbyxor (skulle behöva tre par men har bara två par.. haha)
• Vanliga ridbyxor
• 3st kortärmade sjortor
• Långärmad stjorta
• Spooks kavaj
• ''regn'' kavaj
• Regnbyxor + rid regnbyxor
• Regn jacka
• Vanlig jacka
• Solglasögon och keps
• 3par ridstrumor
• Vanliga strumpor
• Pyjamas
• Mjukisbyxor
• Jeans
• Huvtröjor
• Shorts
• T-shirtar
• One piece
• Tandbortste + hårborster och sånnt
• Täcke och lakan eler sovsäck
• Kudde

Säkert något jag glömt men detta är det viktigaste tror jag :) hehe.
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0