read this

Tjoobree! Nyss tagit in hästarna och nattat dom :)

Men vill förvarna er om att under helgen (från imorron-söndag) så kmr de antaglignen inte bli så jätte bra update.. För pappa och jossaan ska åka till vansbro på jobb så jag har hästarna själv hela helgen. Plus att pappa måste ha med min dator, så jag har bara mobilen och kanske mammas dator ://
 
Så det betyder ju att jag ska rida 3 hästar/dag men ska försöka fixa lite ridhjälp, hehe. Imorron kmr iaf Jenny hit och rider båda jossans :)
Sen ska jag även släppa in och ut dom & mocka till alla varje dag. Känner att detta kmr bli drygt.. haha. Men bara att bita ihop, right? ;)
 
Men med det vill jag iaf säga att, räkna inte med att uppdateringarna kommer va på topp, bloggar givetvis så mycket jag hinner och har tid till, men eftersom inte appen på mobilen funkar heller så är de inte så smidigt att blogga från den heller, tyvärr ://
 
Jaja, nog om de. Nu ska jag försöka fixa några tidsinställda iaf :*
 

Skrivet av: a<3

Jag kanske kan komma och hjälpa dig nån dag? Så kan vi umgås lite också :D Asså om du vill !! <33333333333333333333333333333333333333

2012-07-05 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0