Soft Up Pro

Ni har antagligen inte missat att det har kommit en nyare variant av soft up stigbyglarna. Dessa heter ''soft up pro''. På dessa är det bredare fotplatta och bättre ''grepp'' än på dom första soft up.
 
Jag funderar starkt på att köpa ett par, men är lite tveksam eftersom jossan inte är helt nöjd med sina. Enligt henne är dom osköna eftersom dom inte har någon ''fjädring'' och då upplever hon dom som stumma.
Jag har endast ridit i hennes några gånger men då upplevde jag dom som sköna. Och framför allt är dom ju snygga!! ;)

Va tycker ni, är de värt att lägga ner pengar på dessa?
 

Skrivet av: Maja

Jag har ett par svart/lila och tycker dom är jättebra! Har ävenett par av den "gamla modellen" och upplever stor skillnad!:)
Man får mkt bättre stöd och grepp och stabilare skänkel.
Dom är verkligen värda pengarna!!

2012-07-07 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0