Söndag

 
 
 
Hej svejs!
Dagen har rulla på. Spenderat mesta tiden i stallet och ska snart dit igen ;)
Städat och fixat lite där iaf. Nu ska vi bara spola ur hela stallet med högtryckstvätten och kanske måla de lite sen är de sommar fint där!!
Vädret har ju iaf varit sämst idag = regn HELA dagen...
Men nu skiner solen igen.. hmm.. haha svenska sommar?

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå ut o motionera min ponny lite. Får se om de går att rida på banan igen, antagligen inte eftersom de har regnat så mkt idag och den va blöt redan igår... *suck*
Blir ut i skogen idag igen då.. Jag som va taggad på  att rida igenom honom idag... jaja vi får se hur de blir.
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0