Söööndaag

Hej på er! Shit vilket väder det har varit i natt... Åskat och SPÖregnat... När ska de bli sommar igentligen?? Jag har iaf suttit och kollat på Vansbro simningen på tven nu på förmiddagen. Jossan och pappa är ju där o jobbar! Idag är de rensa ogräs och göra snyggt på ridbanan tills på onsdag som gäller. då ska jag nämligen ha min årliga hopptävling (läs mer på http://toftaponnyklubb.blogg.se)! Så då måste de ju va snyggt då, hehe ;) Annars har jag inga planer. Ska Tömköra trolle om det går att vara på banan (den är väldigt blöt eftersom det regnat så hemskt mycket inatt..). Tror Jenny skulle komma och rida storhästarna annars gör jag de :) Nu ska jag iaf gå ut o mocka och ge pollarna lite lunch! Jo justja vill säga att de har blivit nå knas med blogg.se appen som jag bloggar från nu, så allt jag skriver blir ihoptryckt även fast jag gör mellanrum typ. Så därför allt är i en klump om ni undrar! Jaja, vi hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0