Summer

Morsning korsning.
Igår var det ju sjukt fint väder här så jg orakde inte sitta inne och blogga..
Jossan fotade mig och trolle lite igår också, och det blev super fina bilder. En av dom ser ni i min header. Men tror jag ska gör om headern, göra den lite mer exlusiv inte bara ''vanlig'' ;) haha, vi får se hur det går.
Jag tänkte iaf slänga ut en liten bildbomb med nåra fina kort jossan tog på oss igår. Så håll koll! ;-)
 
Bjuder på ett ''smakprov''
Idag är det också fint väder, äntligen har sommaren kommit!
Klockan ringde iaf kl 8 imorse, släppte ut hästarna och sen drog jag ut på en springtur.
Idag va de jobbigare att springa, dels pga värmen men även för att jag hade lite träningsvärk sen sist jag sprang. Men det va iaf skönt att springa av sig lite.
Nu har jag lagt upp en plan för min träning som jag ska jobba efter så att JAG blir i topptrim till skolan börjar och alla tävlingar i höst. beach 2031 here i come , typ ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0