Svar på komentarer

Nu ska jag försöka med att börja anväda den nya funktionen på blogg.se som gör att man kan svara på komentarer direkt i kommentars fältet. ni vet säkert vad jag snackar om. Annars kanske detta gör de lite tydligare:
 
 
Iaf om ni då har en blogg och signerar komentaren, så kommer svaret på eran kommentar upp på eran blogg. Jag är lite dålig på att förklara men ni kan säkert hitta mer info om det nånstans xd
Men ville bara säga att ni som inte har blogg eller inte signerar komentaren,  om ni vill veta vad jag har svarat påeran komentar så får ni kolla i komentars fältet. På detta sätt slipper jag ju göra inlägg och svara på era komentaer. Ja hoppas ni fattar va jag menar!
 
Hoppas detta blir bra, både för mig och er nu! Om ni tycker att det skulle vara bättre om jag gjorde på något annat sätt så får ni gärna säga de! Annars kör vi på med detta! :)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0