The day

Ja men tjena, dags för update såhär mitt i natten va? ;) men bloggar från mobil nu, som jag har gjort hela dagen. Men har inte orkat packa upp datan, måste göra de imorron!! Iaf så har dagen varit bra, förutom vädret @@@. Va ju i Borlänge ungefär hela dagen. Köpte det mesta som jag skulle ha + lite till ;)) så åt vi ju på Max också. Sen va vi även in på Ica maxi och handlade mat, och på vägen hem köpte vi glass på mc donaulds. Mmm mc flurryn är ju bara fööör god!!! Så idag har jag bara ätit tjockismat, men va ju ett halvår sen sist jag käkade på Max o mc donalds (pga min alergi) så tyckte de va helt ok idag! ;) När jag kom hem från blg så red jag ut en sväng i regnet på trolle, han va riktigt pigg idag!! Men de är bara kul när han är lite taggad ;D Nej hörrni, slut tjatat. Nu ska jag sova. Upp tidigt imorron igen, börjar bli standard nu såhär på sommarlovet :/ jaja lever livet anyway! Godnatt


Skrivet av: Caroline ♥

Jag har varit borta från bloggen ca en månad men nu är jag tillbaka igen :D Så börjar med att fråga, är allt bra ? :D

2012-07-10 @ 01:28:20
Bloggens namn: http://caroliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0