tiisdag

Godförmiddag!
Varit vaken sen 8. Släppte ut hästarna och de.
Sen har de inte hänt så mkt mer idag faktist. Jag gick in o sov en stund till, haha..

Kan iaf säga att jag hade en bra dag igår.
Åt födelsedags middag hos faster, med faster, per, farmor, farfar, jossan och en ''dam'' som va från italien tror jag!
De va iaf trevligt! :)
Fick många fina presenter.
Orkar inte ta kort på allt, men de va bland annat ett par svarta tiger of sweden jeans, armband och halsband, bikini, bok, kläder, ett fat typ, vita ridbyxor med svart skoning, skal till mobilen och en prydnads grej till telefonen oxå hehe.. Går inte att förklara vad det sista är, man måste se den för att fatta ;)
Aja, är iaf jätte nöjd med allt jag fick! :D Tack så mkt allihopa!

Idag är jag själv hemma hela dan.. :/ ingen aning om vad jag ska hitta på , skit tråkigt väder idag med..
Aja, ska sätta mig o klura lite på min design nu, ska göra om den men vet inte riktigt hur.. Min förra idé funkade inte :/ hehe..
 
Någon mer som vill ha en gratis design ala frida?
Har hela dan på mig, så kontakta mig så kan jag fixa en ;)
 

Skrivet av: sara forsen

då ska ja skicka iväög lite bilder som du gärna får sätta in en ny header=) på=)

2012-07-31 @ 13:12:44
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se
Skrivet av: Eveliiiiiina

du gör inte till devote då eller...?

Svar: nej, har aldrig jobbat med devote så vet tyvärr inte hur det funkar där.
Frida

2012-07-31 @ 13:50:48
Bloggens namn: http://evelinakung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0