update

Tjena bloggis!
De gick sämsta att springa, fick ont i ena knäet, axeln och höften.... Otränad som satan också.. Nej nu måste jag börja springa regelbundet IGEN!!
Jaja, har iaf hunnit duscha, varit ut till pollarna en sväng och ätit mat efter den värdelösa springturen..
 
Tilda kommer inte idag heller, så jag vet inte vad jag ska göra med hästarna..vi får se..
Mina planer för dagen annars är noll, verkligen ingenting att göra.. it sucks ://
 
Tröstar min tråkighet med att jag SKA beställa ett par stigbyglar nu!! Hoppas dom passar bra till mitt nya träns som är på väg hem till mig.. och det är inte vilka stigbyglar eller vilket trän som helst.. trolle kommer bli grymt snygg i det! Mer än så säger jag inte...än ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0