vad vill NI läsa under helgen?

Jag kommer ju att vara borta hela helgen. Från imorron-söndag.
Så jag har tänkt att göra några tidsinställda inlägg som kommer komma upp lite då och då under dessa dagar.
Om det är bra täckning på anläggningen vi ska till så kommer jag självklart mobilblogga också!
Annars kan ni följa mina och trolles resultat online på equipe.com ;)
 
Ja men jag tänkte iaf fråga er vad vill NI läsa??
Nu har ni chans att påverka. Ska göra ca 5-6 inlägg hade jag tänkt.
Så kom med förslag nu, allt mellan himmel och jord!!
Frågor eller this or that går också bra, så svarar jag på de i ett inlägg :)

Så kom igen nu, bomba med förslag!! :D
 

Skrivet av: johanna

Nåt djupare inlägg kanske ;)
Nån videoblogg? ;)

2012-07-19 @ 11:32:29
Skrivet av: a<3

Okej lite this or that:

chips/popcorn
kväll med kompisar/kväll i stallet
blå/grön (på trolle)
vitt schabrak/annan färg på schabrak (på tävling)
cola/fanta
jeans/mjukisar
tävla ute/tävla inne
oxer/räcke
pigg häst/inte pigg häst
stan/landet
svart/vit (hästfärger)
jw/kl
sporrar/spö
hööks/horze
hund/katt
ponny/häst
litet stall/stort stall
sto/valack
data/mobil
bloggen/facebook
sola/bada
många falska vänner/några äkta
läsa en bok/kolla på film
sova hos kompis/kompis sover hos dig
äpple/päron
godis/tuggumi
tävla ofta och höga klasser/tävla sällan och låga klasser
låg o mellanstadiet/högstadiet
linne/t-shirt
tacos/pizza

Nu kommer jag inte på nå mer ;)
<333333333333333333333333333333333333333333333333333

2012-07-19 @ 11:55:59
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0