Visste ni att....

...• jag ALLTID förhandsgranskar mina inlägg innan jag publicerar dom?
...• jag nästan alltid har beslutsångest över vilka kläder jag ska, varesig de gäller till skolan, till stallet eller överhuvudtaget att gå utan för dörren?
...• om någon annan tex har mockat till trolle och spånet ''ligger fel'' får jag damp?
...• jag stör mig ofta på folk, fast visar de inte alltid?
...• ingen lampa i mitt rum fungerar?
...• jag har svårt att sitta still under en längre tid?
...• jag tror på spöken?
...• jag vill ha en hund?
...• jag är allergisk mot både mjöl & mjölk,men jag tar en medicin som håller i 2 månader och då kan jag äta allt?
...• jag har ganska dålig fantasi?
...• jag är kass på att måla o rita?
...• jag är sjukt beroende av min telefon, får panik om jag inte vet vart den är?
...• jag undrar varför jag igentligen gör de här? haha
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0