16,20

Heej :)
Nu sitter jag här o klickar på min dator igen ;)
Har väll inte gjort nått specielt idag :P
Carro är här så jag har spelat lite wii med henne o Jossan.
Sen skulle dom ut o rida å då kom henrik o ville spela wii.
Så då gjorde vi det x)
Han var bara LITE bättre än mig xD
Men skit samma, nu har man åkt till sandviken och imorron åker han till kina igen.
Men min faster är kvar nån vecka till tror jag ;)
Men skit i det nu.. xD
Ingen ville va med mig idag..
Men sen ikväll så ska tyå jossan o carro o emma på bio (och pappa).
Men jag hade ingen lust att följa med så då är jag hemma.
tror jag ska gå in till anna-lena :P

Men nu ska jag gåå
PUSS



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0