21,31

Hejsan igen ;)

Nu har man nyss duschat (eller hur de nu stavas). Innan de har jag sett på tv, va väll typ inge kul XD men snart ska man väll gå o lägga sig :P Jag e trööttt!! Men imorron är de äntligen FREDAG :D Yess va najs :D
Morgon dagen kommer bli kul. För vi har bara slöjd o jumpa på fredar o jag e typ förkyld o då slipper jag jumpan :) Så de blir väll typ bara slöjd o nutidskryss ;D O sen ska jag följa med lollol hem o vi ska ha LITE kul :D
O sen är de bara rida,mocka och IDOL kvar :D  HAPPY FACE :D <33
Men skit i de, de blir imon de.

Godnatt o sov gott alla sötnosar <3

Skrivet av: Anonym

HAPPY FACE ;D dah?!

2009-12-04 @ 16:51:34
Bloggens namn: http://ciliavetni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0