27/12

Heejsaan :D
Ursäkta att det intte blev nått inlägg igår. Men nu ska ni få höra x) Var ju på 60års kalas igår. Det var 6rääters middag.! Jag och jossan fick hjälpa till iköket dessutom. Vi kom dit ca:17,30 och det slutade 11,30 = 6 timmar..
Och sen då när man kom in vid halv tolv så kunde man ju inte sova xD Så jag somnade väll inte förren 1. Men det var iaf ganska god mat och trevligt :) Men sen imorrse så vaknade jag av att klcokan ringde kl 8. Gick ut o fodrade hästarna :P Men det var ju -20 så dom fick stå inne ett tag till. SÅ kan jag släppa ut dom sen när det förhoppningsvis har blivit livte varmare ;) Men jag har inga speciela planer idag tror jag :P Skulle ut på långritt men hon vi skulle rida med har inte hört av sig och så är det så kalt så jag tror inte att det blir nått..

Men nu ska jag nog läsa lite ur min spännande bok x)
PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0