Äntligen ;)

TJA :D
Ja nu har jag ju inte bloggat på hela dagen.
Men jag har en anlädning x)
Vi har inte hafft nått internet på hela dagen :/
Men skit samma nu ska ni få höra vad jag har gjort idag ;)
Vakande kl 8 av att klockan ringde.
Gick ut till hästarna o fodrade men släppte inte ut dom efter som det var 26 minus grader :O
Så dom fick stå inne.
Sen gick jag in och åt frukost och såg på tv ;)
Sen vid kvart i 12 så gick jag o josse ut o gjorde i ordning hästarna.
Sen åkte vi upp till ridklubben o tränade :P
de va privat lektion i hoppning ;)
Det gick ganska bra :P
Men rammlade av 2 gånger på samma hinder :/
Men det är sånt som händer.
Ni vet hur man säger " det kan även hända den bästa " x)
Men före och efter det så gick det bra :)<3
Men sen när vi kom hem så höll man ju på att frysa häcken av sig :S
Men då fick man ställa sig i boxen o mocka ist för att gå in o värma sig ...
Men sen när man hade gjorde det och packat in alla grejer..
Då fick man äntligen gå in o värma fingrar och tår :))
Då var klockan ca: 4 :P
Då lagade jag spagetti och åt det med chetcup.
Inte så gott.. Men vi hade inget annat för tillfället..
Men sen så kollade jag o jossan på robinsson (repris från i lördags)
Sen såg jag på 'jag ska bli stjärna'
Det var bra som vanligt :))
SÅ man kan säga tt det blev en tv-kväll x)

PUSS


Skrivet av: Carolin Rosman

Tycker faktiskt att " jag ska bli stjärna" är ett ganska konstigt program! för att det är föräldrarna som nästan tvingar sina barn att göra ngt som barnen inte själva vill i vissa tillfällen!

Men de är ju vad jag tycker xD haha

2009-12-30 @ 12:51:48
Bloggens namn: http://fotografrosman.webs.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0