DÅLIG PÅ ATT BLOGGA !!

Hejsan, ja nu var de länge sen jag bloggade känns det som. Men jag har inte hafft nån tid o så har jag tappat lusten att blogga också. Men nu ska jag försöka en stund innan jag ska gå o lägga mig, haha ;)
men idag torsdag så vare lucia på skolan. De gick väll ganska bra förutom att hanna som stog bredvid mig svimmade. Och jag va åå nära att göra det. men jag höll i mig i elementet bakom så de gick bra xD Men sen hade vi nta på eftermiddagen innan vi gick hem. och sen så har jag inte gjort så mkt här hemma. skulle ta in duchess o rida henne men hon vill inte komma in från hagen så de blev inget med det. Och igår var vi och hämtade lite mer hö i hedemora också. Så nu har dom mat att äta :D Men ialla fall så bästemde jag med amanda ihelgen och så. och sen har jag tittat på mammas pojkar nyss ;D Jag tyckte att alla valde rätt flicka :P Haha.

Men nu ska frida sova
pusshej



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0