Fredaaaaggg :D

Hejsan.

Today is FREDAG :D nice värre ;)
Men i alla fall dagen började med skolan. Rätt okej hade bara slöjd o nutidskryss :P
Sen efter skolan så hängde jag med cecilia hem. O vi gjorde allt möjligt :D De va skojjigt <33 Måste göras om bruden <3 Men hon har en äcklig hund xD hahah
Men sen kom jag hem för en stund sedan. När jag kom hem så tog jag in hästarna för jag skulle rida. Men sen bah orka deh. Så då gick jag in hir o satte mig ist xD Men skitsamma. jag rider imon :P

Men min mobil har damp för deh går inte att ladda in bilderna på datan :( Men hoppas de funkar sen för då ska jag ladda uåå lite bilder ;) Men ha de BEST
Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0