Fredag ;)

Hejsan hoppsan :D
Nu äntligen ska ni få höra om min fredag/juldagen.
Ja som sagt så vaknade jag vid 10 tiden :P
Då gick jag upp o jag åt ingen frukost för det skull bli mat vid halv 12.
Men då kom Henric in å frågade om vi skulle spela wii.
Och då gjorde vi det ;)
men sen så åt jag mat det blev typ potatis o prins korv :P
Men sne så gick jag ut i stalle to gjocde iordning Duchess :P
Efter det så åkte vi upp till srk.
Jag och evelina red till masten med star o duchess.
Sen när vi kom tillbaka till ridklubben så skulle vi ta in alla ridskolehästar.
Och ge dom krafftfoder och så var det några fler hö påsar som skulle packas.
Men sen när vi var klara så åkte vi hem med Duttan skruttan :P
Då mockade jag och sen tog vi in hästarna igen xD
Men sen spelade jag o jossan en omgång bowling på wii innan vi gick till farmor o fikade :P
Det var gott :D
Anna o Olof kom åå :P
Men sen så följde ccharlotta annan och olof med hem till oss o kollade på kattungarna :P
Sen kom albert (1år) och han skulle också ''kolla''.
Men han lekte lite med Simba :D HAHA
Men sen när dom hade gått så spelade jag jossan o pappa wii :P
Och det gjorde vi ända tills klcokan 8 typ, då var det mat.
Typ samma som lunchen xD RESTER
Men skitsamma, det var iaf gott :)
Men sen så gick jag hit o satte mig o fixa lite :P
Men snart ska jag väll gå o spela lite wii igen ;)

Imorrron är det 60års kalas för per.
Men innan det så ska vi upp till ridhuset o rida lite ;)

Men nu har det blivit ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt XD
PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0