Fredag

hej bloggen ;)
Kom nyss hem från skolan :P Rätt chill idag vi hade ju bara slöjd o jumpa o på slöjden så blev jag klar med min låda som nån ska få i juleklapp ;) O sen på jumpan hade vi först mattrejs o sen typ fritt :D Så de va najs. och sen när vi kom till baka till skolan hade vi nutidskryss o sen vare slut ;) Då fick jag börja gå hem men sen kom pappa o hämta mej, bra de. Men när man kom hem så vare nån tnt här o typ inspekterade hästhagen o stallet =S Fattade inta va hon höll på med men nu har hon iaf åkt hem. O nu sitter man här o skriver på sin fula blogg, jag behöver header :D Nån som kan hjälpa mig? Please <3
Men sen idag så ska jag rida o mocka till duchess. Och sen blire IDOL finalen 2009 :D Och fedagsmys.
Sen i morron är de louise träning i rättvik. Kulkul :D Men duttan. På söndag också.
Men de tar vi då :P

Puss

Skrivet av: Fanny :P

UG = Ungdomsgården ;)) <333

2009-12-12 @ 23:08:05
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0