Godmorgon ;)

JA NU ÄNTLIGEN ÄR DTE JULAFFTON :D
Vaknade vid 8 av att klockan ringde.

Gick ut till stallet och släppte ut hästarna :P

Sen gick jag in o statte mig här ;)

Ska snart över till grannarna (faster) och käka frukost.

För Per fyller 60år idag, så då är vi bjudna dit på frukostkalas x)

Så just nu sitter jag här och är hungrig!

Men sen efter det ska vi rida innan kusinerna kommer.

Jaa och mer om det får ni höra ikväll eller imon xD

 

Men nu ska jag gå o byta om

PUSS


Skrivet av: cilia

Asså du måste ha ändrat min text på bloggen asså rubriken..;) För den texten var de inte..Ändra tillbaka?

2009-12-24 @ 22:46:25
Skrivet av: cilia

Asså du måste ha ändrat min text på bloggen asså rubriken..;) För den texten var de inte..Ändra tillbaka?

2009-12-24 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0