Godmorgon

Vaknade typ för en halv timme sen :P
Jag hann inte blogga igår för att jag hade fullt upp x)
Jag ska ta det i en snabbrepris för er :P

Först var ju kusinerna här o det vet ni xD
Men av dom fick jag inte så många packet :P
*present kort på kupolen 200kr
*skol väska och mer pengar :P
*och en film.

Och när dom hade åkt hem så kollade jag o jossan på film (lassemaja ''hämden på den vita kameljonten'')
Och sen kom ''tomten''
Vet fan inte vem det är x)
Men skit samma man får ju paket xD
Men sen efter det var klcokan typ 8.
Då gick vi över tiill faster ;)
Öppnade alla paketen där.
Och då fick jag av farmor o farfar,faster och mamma o pappa.
Fick typ massa kläder och smycken.
En bok ett par skor.
Men höjd punkten var ändå WII  :D
Så vi fick ett wii och kontroller och två spel :)
Och sen när klockan var typ halv tolv så gick jag och jossan in o spaleade :P
Vi var uppe o spelade wii till 20 i 1 tror jag xD
Men sen så blev det sova :)

JAG HAR HAFFT EN PERFEKT JULAFFTON :D

puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0