Helgen har varit perfekt :)

Hejsan, nu var det ett tag sen jag bloggade :P
Men som sagt så har jag hafft fullt upp :P
Ja igår då var det först klubbtävling med duchess.
Då vann vi båda klasserna (LC o LB)
Sen efter det så åkte jag hem till amanda :P
Sen sov jag där också.
Och idag så har vi varit ute i skogen med hästarna.
Jag red Michel och Amanda red Bravad.
Sen skulle vi tolka efter fanny :P
Aa de gick sådär  xD
Men det gick en stund men sen så blev fanny trött o då bara bockade hon x)
Men det har avrit as kul i åshammar och en lyckad helg :D
Och det bästa med allt är att det är jullov nu :D HAPPY FACE

Men nu ska jag hitta på nått
pusshej



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0