Helgen

Hejsan.
Ja igår hann jag inte blogg för jag hade fullt upp xD Så nu kommer en kort sammanfattning av lördagen ;)
Vaknade 9.
Åkte till Rättvik och tränade för Louise Haaga.
Kom hem 4.
Åkte upp till srk
Åkte hem vid 9 o då va amandao carro med.
Kollade på robinsson,
Carro åkte hem o jag o amanda gick o la oss vid 1 :P
De var väll typ min lördag ;)

Och idag e det söndag. Vaknade vid halv tio å amanda vaknade väll typ vid 10.
Vi åt frukost o så.
Sen spelade vi tv-spel.
Bakade chokladbollar, MUMS!
Efter det så blev de foto studio!
Mat
och dator.
Nu är klockan halv tre o amanda åkte nyss hem.
Jag ska väll kravla mig ut till stallet o mocka.
Ikväll blir det louise träning igen :) kl 18,30.
Tills dess ska man väll tröka x)

Men puss på min helg <3

 


 
Puss på dej sötnos<3








Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0