IDAG IGEN :D

Hejsan hoppsan :D

Idag vare skola först. Det var tomtestig och det var rätt okej :)
Jag var grupp ledare för: Richard,Hanna,Lina Ö, Lars och Oscar *perfekt or not*
Men sen så hängde Cecilia med mig hem efter skolan :P Vi åkte bobb o madrass o så spelade vi tv-spel :P
Sen bakade vi kladdkaka och spelade monopol :P
DÄ VA KUL :D<333

Men hon åkte hem för typ en kvart sen ;)
Och nu ska jag äta mat.
Och sen ikväll vet jag inte vad som händer.
Blir väll tv som vanligt ;)
Men imorron är det film hela dagen i skolan och sen slutar vi 11,45
OCH SEN ÄR DET JULLOV *happy face*

PUSS

Skrivet av: Cilia x')

Däää va skit kul ! Måste göras om ! ;)



Faan för dejj! Du har ju nytt blogg utseende! :(



Dää va skit fint ! De vill jag också ha fast med mina bilder och min namn ;) !



Snaällah hjälpa mejj och fixa de ? Eller någon kompis till dejj ;)

Om du vill !



Pussie!<3

2009-12-17 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0