Måndag 19,46

Hejsan.
dagen började med skola. ganska tråkigt!! Om de va nått som kanske va lite roligare så vare lucia träningen ;)
Men på torsdag ska de sitta, o jag kan typ bara halva texten av låtarna x) Men jah ska träna :P Men i alla fall. sen så blev de nåra lektioner till innan de va daks att åka hem o byta om. Sen blev de att sitta i bilen i en timme till hedemora. När vi kom dit så lastade vi på 115 balar hö. Sen efter de så vart de en timme till i bil hem. Fick lite godis o dricka också på vägen ;) Haha. Men sen när man kom hem så gick jag in o åt mat. Efter de blev de att lassa in allt hö uppe på höskullen här hemma ;) Sen så gick jag in o satte mig här o snart blir de tv ;)
Ganska trökig måndag. O det blir väll inte nån roligare tisdag heller, men de e då de ;)
PÅ ONSDAG SKA JAG HOPPA ÄLSKLINGEN :D <333

puss

Skrivet av: CAROLINE

Jag tycker precis som du, Calle skulle åkt!



Jag kanske kan hjälpa dig med en header ;)

<3

2009-12-07 @ 21:05:44
Bloggens namn: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0