Onsdag 091202

BARA 22 DAGAR KVAR TILL JULAFTON :D HAHA
Men i alla fall idag i skolan rätt nice. Bilden o muciken va ju sköjj så klart :D men typ imorron så har ståle, våran lärare semester i en vecka. Och de betyder att vi skulle ha nån vikarie och ja :S Vi får se hur de blir. menmen. Ialla fall så kom jag hem för en timme sen typ. Sitter o snackar med cecilia på msn o mår sådär :/ Men ikväll är de hoppgrupp :D kulkul :D Men snart lä man väll gå o mocka, men innan de så ska jag ta o käka nått :P heh.
+ att jag saknar min lilla ögonsten <3

Men ha de best
o puss på cecilia <3 hehe

Skrivet av: Cilia x')

ÄLSKAR DEJJ FRIDA!<3 ALLTID WIIE

2009-12-02 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0