Sjuk ....

Jaa idag är man hemma från skolan för stockholmarna har smittat ner mig :S Jag e as förkyld :(
Men i morron så måste jag till skolan annars kommer jag ligga efter as mycket x)
Men idag/natt har de iaf kommit snö :D Jippie!
Om jag orkar så ska jag ut o rida en sväng i de härliga vädret :D
Och sen hade jag tänkt åka upp o hälsa på star <33
Jaa för som sagt igår så flyttade hon till klubben. Men jag tror att hon kommer få de jätte bra där <3
De var redan nån som hade skrivit upp sig som skötare :D De e ju bra <3
Men jag ska ju också ssköta om min lilla pärla <3

Men nu ska jag nog gå ner o äta frukost, så nu får ni ha de bäst <33


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0