Tiisdagg

Hejjsan

Dagen började med skolan, vi hade bara hk,jumpa o nta så de va rätt chill :)

Och på hemkunskapen så gjorde vi knäck :D MUMS!

Men sen blev de att åka direkt in till stan efter skolan.

Köpte massa julklappar o så. Och ett par skor :P

Men sen när man kom hem så hade jossan hunnit mocka så jag gjorde mat till hästarna o de :P

Men sen gick jag in o åt mat o slog in lite paket :P

Sen efter det blev det att åka upp till srk o rida dressyr grupp :D

Så kom hem vid halv 9 o då kollade jag på '' JAG SKA BLI STJÄRNA'' Och de slutade för en stund sedan.

Och nu sitter jag o vänta på att en sak jag har i ungnen ska bli klar :D

Men sen blire nattinatti.

 

Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0