Torsdag , grr

Haha, jag kom inte på nån bättre rubrik.
Men i alla fall i dag var de först skolan, rätt chill faktist. Vi hade nån vikarie och ni vill inte veta va jag tyckte om henne x) haha, men de e inget bra i alla fall! Men skitsamma. Vi hade lite lucia träning på slutet av dagen också. Men ni vill inte veta va som hände på matrasten (asgarv) men dom e så knäppa xD
Men sen så när jag kom hem så mockade jag å de. Jossan e sjuk så jag fick lov att mocka till theo också. Men sen i alla fall så äkte jag upp till svärdsjö o kollad när evelina red star :) Min lilla plutt <3
Men sen så åkte man hem o tog in hästarna, duchess frös så hon skakade, inte bra :S Men sen gick jag in o satte mig här o nu väntar jag på maten xD jag e as hungrig.
Men i morron slipper man skolan för jag e lite förkyld, o de e najs :D
Men kanske blir o följa med cecilia hem också :P Dåå ska vi ha kul :D <3

Men nu ska jag hitta på nått
puss <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0