två dagar kvar till lucia

Ja nu är det bara två dagar kvar till lucia. Och jag kan typ bara hälften av låtarna :S Inte bra xD Men jag ska träna.
Men i alla fall, dagen började med lucia träning i skolan. Gick ganska bra förutom att jag låter som en hes kråka xD Men sen så blev de jumpa o vi hade dan, fyfan va tråkigt de var! XD Men man fick ju lov att hålla i (skabbets) hand, usch XD Men sen så hade vi svenska på eftermiddagen innan vi slutade. Sen när jag kom hem så åt jag nåra milonbitar innan jag gick ut till stallet o mocka. Och hovslagaren var där å och skulle sko duchess o theo. Men han skodde bara duchess för han hade glömt theos skor hemma. Men han skulle komma på fredag ist o sko han. Men i alla fall så gick jag o satte mig här när jag kom in ;)  Och snart blir de kyckling och ris till mat. Och sen ikväll så är de dressyr grupp med duttan :D <3

Men nu ska jag hitta på nå att gö
puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0