Två dagar kvar

Hejssan :D
Vaknade 8,40 för då kom dom som skulle städa.
Och dom pratade skit högt :O
Så då kunde man ju inte sova.
Men skitsamma.
Sen åt jag frukost och de ;)
Sen gick vi ut till stallet o började städa.
Städade i ca:2 timmar :O De var jobbigt :P
Men sen pyntade jag lite på boxen men är inte klar med de än..
Men jag höll på att frysa ihjäl så då gick jag in o värmde mig lite.
O nu sitter man här och glor ;)
Ska väll snart äta och sen gå ut till stallet igen.
Ikväll skulle vi äta hos farmor vid 5 tiden ;)
Sen efetr det så ska man upp till klbben o rida dressyrgrupp :P
Meen nu ska jag kolla vidare
+ att nu är det bara 2 dagar kvar till julafton :D *happy face*

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0