Va med Cilia idag :D

Hejsan, idag var de pyssel dag i skolan! :D DÄ VA NAJS
Men sen efter skolan så följde jag med Cecilia hem.
Vi åkte bobb efter hennes hund Disel.
Sen åkte vi lite bobb själv också.
Och då skulle cecilia dra i de där snöret så jag skulle få fart o sen så drog hon de åt sidan så bobben svängde tvärrt o jag flög av xD
Men vi skrattade mest hela tiden xD<3
Ja vi måste göra om detta, vilken dag? <3

Men sen när jag om hem var klockan runt halv 4.
Jossan hade kommit hem o hon hade en kompis med sig ;)
Men skit samma , sen gick jag ut o mocka o tog in hästarna :P
Nu ska jag gå upp o prova ¨vårat nya guitar hero som kom med posten idag :D
Men sen blir de mat o efter det hoppgruppen med duchess <3

PUSS

Dagens låt blir lungt, Erik Grönwall - Higher


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0