091109 Måndag

Hejsan svejsan ;)

Idag vare sega skolan först. Sen så kom man hem o fixa lite innan man gick ut till stallet o mockade.
När jag hade mockat så tog jag in Star o gjorde iordning henne :)
Först så longerade jag henne en stund i skritt o trav. Sen fick jag lust att hoppa :)
Så jag gick till stallet o hämtade min hjälm o sen hoppade jag upp på star.
Barbacka. Jag ställde fram ett litet hinder också :D
Sen så galloperade jag lite innan jag började o hoppa :P
Sen så tog jag några skutt  :) gick faktist bra, haha :)
Men sen så travade jag av henne å då gick hon skit bra i formen :D
Duucktig star <333
Men sen så skulle mamma klippa teho. å då var jag väll lite där ute o hjälpte till ;D
Sen åkte jag o gräsklipparen ohämtade spån i bäck mörkret ;)
Sen så tömde jag in den spån balen till Star ;D Sen så körde jag bort gräsklipparen jag gick in ;)
När jag kom in så lagade jag mat. Potatis o köttbullar :)
Smaskens :) Haha men sen så satte jag mig här o bloggade lite ;)

Men nu ska jag väll hitta på nått ;)

Hejdåå!<3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0